dilluns, 25 d’octubre del 2010

EL CANÇONER DE LA CLASSE

Hola a tots! A la classe de valencià estem inventant lletres per a fer cançons amb allò que aprenem. . Aquesta és una de les que estem fent amb les fruites i les verdures. Esperem que us agrade!



MENJAR FRUITA I VERDURA ÉS TOTA UNA AVENTURA!

A mi m’agrada la fruita fruiteta
Perquè és com jo, molt dolçeta
El platan, la bresquilla, la poma i el meló
Són les cinc fruites del dia que avui he menjat jo!

La taronja a gallonets,
I la pinya a trossets,
Menja fruita ,La llepolia sana,
O la cara se’t farà com una magrana!



També m’agraden les verdures
Al vapor, torrades o crues
La carlota, la tomaca, l’encisam i la ceba
El pebrot, l’albargina, la carabasseta i la col
Totes necessiten créixer amb el sol!

Si en menges tots els dies
Et veuràs ple d’energies
I Tindràs molta alegria
per a passar tot el dia!

Menja fruites i verdures
Deixa fora el “no m’agrada”
Ens aporten vitamines
Per tenir la vida sana.


Alicia- alumnes 3r E

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada