dilluns, 10 de juny del 2013

ARRIBA L'HORA DE  L'ADÈU...

Estimats, aci teniu la lletra i els links de la cançó original per que pugueu controlar les entrades de la lletra i a continuació, la versió en Karaoke. Tot és per vosaltres! 

GAUDIU!!!



Cançò original: 
"The reason" de Hoobastank

Cançò versió karaoke:



CANÇÓ ACOMIADAMENT PRIMÀRIA PROMOCIÓ 2008-2013

En Oropesa del Mar
es troba l'escola en que he crescut
És en Deán Martí
on vaig conèixer tots el meus amics
i he passat l'etapa més feliç

I sempre recordaré
la infància al Deán Martí
als mestres i amics que deixe acÍ
els jocs i moments gaudits
he sigut molt feliç!

Al llarg d'aquests 9 anys
sempre he tingut a prop de mi
a mestres que m'han ensenyat
i als meus pares que m'han recolzat
agraïts amb ells sempre estaré


I sempre recordaré
la infància al Deán Martí
als mestres i amics que deixe ací
els jocs i moments gaudits
he sigut molt feliç, he plorat i m'he rist
He sigut molt feliç, gràcies Deán Martí

Açò s'acava ja
al meu cole diem adéu
hem de pensar en el nostre futur...

I sempre recordaré
la infància al Deán Martí
als mestres i amics que deixe ací
els jocs i moments gaudits
he sigut molt feliç!
Vull demostrat a tothom 
que ja m'he fet molt major
i que he de marxar sense por
GRÀCIES DEÁN MARTÍ!


Cançó original: "The Reason". Hoobastank



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada